אין בלתי מנוצחות – אטלנטה שוברת את הבצורת, גאסול עם באזר ביטר

בזמן שכל אמריקה היתה עסוקה בלהבין הלילה איך טראמפ עושה את הבלתי יאומן  ב-nba קיבלנו ליל משחקים דרמטי ביותר עם משחקים צמודים ולא מעט הפתעות.

 

קליבלנד קבאלירס 106(1-6) – אטלנטה הוקס 110 (2-5)

אז אחרי שלברון ג׳יימס לא הצליח לגרום למדינת אוהיו לבחור בקלינטון הוא לא הצליח להמשיך את רצף הנצחונות של האלופה והקבוצה מג׳ורג׳יה מוכיחה שפתיחת העונה הטובה שלה לא היתה מקרית.

הקאבס נקלעו ליום קליעה זוועתי כשהם מסיימים עם 11/42 מחוץ לקשת ו-37% מהשדה. כמות ההחטאות הגדולה הביאה ליתרון מוחלט של ההוקס בקרב על הכדורים החוזרים – 50-39 כשדוויט האוורד שולט בלוחות עם 17 ב-26 דקות בלבד.

שני השחקנים הצעירים של ההוקס, שקיבלו הארכות חוזה בחודשיים האחרונים, הובילו אותם בגדול כולל בקלאץ׳ – קנת בייזמור היה נהדר עם 25 נקודות ב-8/13 מהשדה עם 6 ריב׳ והסל שגמר את הסיפור 5 שניות לסוף. דניס שרודר, הרכז הגרמני שקיבל את המושכות העונה, הגיע בגדול עם 28 נק׳ ו-6 אס׳. פול מילסאפ היה יציב עם 21 והאוורד, כאמור, היה מצוין למרות שסיים עם 7 בלבד.

אצל האלופה, לברון סיים מחצית ראשונה עם 2 נקודות ב-1/5 מהשדה אבל התעורר ברבע השלישי והוביל קאמבק גדול עם 16 נק׳ ויתרון 11 של אטלנטה במחצית צומצם עד 2 הפרש ו-5 בסיום הרבע. ברבע האחרון קיירי ארווינג היה מצוין אבל ההוקס הצליחו לשמור לאורך כל הרבע על יתרון קטן.

שלשה של שרודר 2:30 דקות לסוף העלתה ל-9 הפרש אבל שתי שלשות של קיירי ולברון הורידו ל-3 אבל סל גדול של מילסאפ מאסיסט של שרודר העלה שוב ל-5. סל ועבירה של לאב הוריד ל-2 אבל אז הגיע בייזמור ונעץ את המסמר האחרון.

ארווינג סיים עם 29 אבל באחוזים נמוכים (11/27), לאב סיים עם 24 ו-12 ולברון עם 23 נק׳, 9 ריב׳ ו-5 אס׳. ג׳יי אר סמית היה חושך עם 2/13 ותומפסון לא היה פקטור עם 0 נק׳ ו-2 ריב׳ בלבד.

הנתון שהחזיק את הקאבס במשחק היה 6 איבודי כדור בלבד לעומת 19 של ההוקס אבל ערב הקליעה החלש היה יותר מדי בשביל הקבוצה של טיירון לו.

 

ברוקלין נטס 119 (4-3) – מינסוטה טימברוולבס 110 (5-1)

הפתעת העונה מברוקלין ממשיכה להפתיע ואחת מאכזבות העונה ממשיכה לאכזב. תיבודו יסתכל על דף הסטט׳ ויראה 119 נק׳ ספיגה ב-55% מהשדה מול קבוצה מוגבלת כמו הנטס ועוד ללא ג׳רמי לין ולא ירדם בלילה.

התקפה מאוזנת של הנטס עם 8 שחקנים שקלעו 9 נק׳ ומעלה כשברוק לופז מוביל עם ערב גדול של 26 נקודות (10/16 מהשדה) ובוז׳אן בוגדנוביץ קובר שלשה שחתמה את הסיפור 37 שניות לסוף והעלתה ל-5 הפרש ממנו כבר הוולבס לא הצליחו לחזור.

כל החמישיה סיימה בספרות כפולות במדד הפלוס מינוס וגם הספסל תרם את שלו בגדול עם 46 נק׳.

את הזאבים הצעירים הוביל אנדרו ויגינס עם 36 נק׳ כולל 6/7 מחוץ לקשת כשטאונס מסייע עם 21 ולווין עם 17.

גם כאן המנצחת איבדה הרבה יותר מהמפסידה – 20 של ברוקלין מול 10 של מינסוטה אבל שוב אחוזי הקליעה הם שהכריעו כשמיני מסיימת עם 42% מהשדה.

 

image
אין להם סיבות לחייך.

 

 

ממפיס גריזליס 108 (4-4) – דנבר נאגטס 107 (3-4)

המשחק היה צמוד לכל אורכו כששני הרבעים הראשונים הסתיימו בשוויון והרבע השלישי ביתרון שלוש לממפיס ואף קבוצה לא מצליחה לברוח להפרש גבוה מ-8 נק׳. זאק רנדולף עוד הספיק להעלות את ממפיס ליתרון 98-91 5 דקות לסיום אבל ההתקפה של הדובים פשוט לא הצליחה לייצר נקודות וגארי האריס שחזר השבוע מפציעה העלה את הנאגטס ליתרון 103-101. שלשה של ג׳יימס אניס 2:20 דקות לסיום העלתה את ממפיס ליתרון נקודה ובשלב הזה שתי הקבוצות עשו הכל בשביל להפסיד – החטאות, איבודי כדור הזויים, החלטות שערורייתיות השאירו את התוצאה על כנה עד ש-10 שניות לסיום ביתרון נקודה מייק קונלי מאבד כדור להאריס ששולח את מודיי לדאנק קליל. כדור חוץ של הגריזליס הלך לאיבוד מהידיים של אניס אבל דנבר החזירה טובה ואיבדה את הכדור בדיוק באותה צורה. קונלי יצא למתפרצת עם 4 שניות על השעון אבל הכדור ברח לו ואיכשהו נשאר של ממפיס עם 0.7 שניות לסוף.

האלי הופ של וינס קארטר לגאסול שמנצח את השעון והמשחק בצורה הכי דרמטית שיש.

וינס הזכיר נשכחות מפעם עם 20 נק׳ ו-5 אס׳ באחוזים יפים וזיבו עזר גם הוא מהספסל עם 16 כשגאסול נותן 19 ( רק 2 ריב׳), קונלי היה חלש עם 4/15 מהשדה ל-10 נקודות לצד 7 אס׳. פארסונס היה אנמי עם 9 בלבד.

אצל דנבר, שבטח קיבלה פלאשבק מהפסד דומה לפורטלנד ולילארד, מודיאיי נראה טוב עם 23 נק׳ ו-7 אס אבל גם קבלת החלטות רעה ו-7 איבודים. גאלינרי לא הצליח להיות המבוגר האחראי במאני טיים אבל סיים עם 21 והאריס תרם 15.

 

פורטלנד טרייל בלייזרס 124 (5-3)  – פיניקס סאנס 121 (2-6)

עוד משחק צמוד כיאה ללילה הדרמטי ועוד משחק שפיניקס נותנת בו פייט עד הסוף אבל נשארת עם המחמאות וסופרת עוד הפסד.

זה התחיל קל לבלייזרס עם רבע ראשון נהדר של 42-25 בהובלת סי ג׳יי מקולום הנפלא עם 18 נק׳. הספסל של הסאנס נתן תרומה יפה, בעיקר בנדר וברבוסה ודקות טובות של בלדסו הורידו את הקבוצות להפסקה ביתרון 8 לבלייזרס.

החמישיה של הבלייזרס שוב ייצרה ריצה אבל הספסל של הסאנס השאיר אותה במשחק והרבע השלי מסתיים ביתרון 7 לפורטלנד אחרי שלשה של בלדסו על הבאזר.

דקות מצוינות של דווין בוקר וטי ג׳יי וורן ו-8 דקות לסוף הלוח מראה שוויון 93.

כאן נכנס לעניינים דמיאן לילארד. ב-8 הדקות הללו הוא קולע 19 נקודות! וחדירה שלו מעלה את המקומיים ל109-99 עם 4:30 דקות על השעון. הסאנס מראים הרבה אופי ושלשה של בלדסו מורידה לנקודה בלבד. לילארד ובלדסו החליפו סלים ונקודות מהקו ו-11 שניות לסוף מקולום נשלח לקו, קלע את הראשונה והחטיא את השניה אבל על הריבאונד השתלט מי אם לא, לילארד. הוא קבר 2 מהקו ואחרי שלשה גדולה של בוקר קבר בקור רוח עוד שתיים נוספות 3.7 שניות לסוף. לבוקר ניתנה הזדמנות אחרונה לשלוח את המשחק להארכה אבל השלשה הפעם הלכה החוצה.

לילארד המשיך את העונה האדירה שלו עם 38, מקולום השלים אותו נפלא עם 33 והארקלס היה הצלע השלישית עם 20. הספסל היה קטסטרופה וכולו סיים עם פלוס מינוס שלילי כשאוון טרנר ״מוביל״ עם 18-.

הסאנס היו מאוזנים בהרבה עם 7 בספרות כפולות כשבלדסו מוביל עם 31, בוקר עם 23 והספסל עם 43 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס 97 (4-4) – דאלאס מאבריקס 109(5-2)

הלייקרס לא הצליחו להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הנצחון הגדול על הווריורס ואחד נוסף על הסאנס וראו את המאבריקס בלי נוביצקי ודרון ויליאמס יוצאים מהסטייפלס סנטר עם נצחון.

המאבס הובילו ברוב שלבי המשחק ביתרון שנע סביב 10 נקודות והלייקרס לא הצליחו להפוך את המשחק לצמוד. האריסון בארנס עם משחק שני מצוין סיים עם 31 נק' ב-11/18 מהשדה ונעזר בבראה שסיים עם 18 נק', 8 אס' ו-7 ריב' וסת' קארי שאולי לא שבר את שיא השלשות אבל נתן את אחד המשחקים הכי טובים בקריירה וסיים עם 23 נקודות באחוזים מעולים.

דאלאס הציגה משחק קבוצתי נפלא שבא לידי ביטוי ב-37 אסיסטים על 43 סלי שדה ו-52% קליעה.

אצל הלייקרס עוד משחק מצוין של קלארקסון מהספסל עם 22 נק', 20 נק' של ניק יאנג ו-15 של לו ויליאמס ורנדל לא הספיקו. ראסל הצטנע עם 12 נק ו-7 אס ב25 דקות בלבד.

 

סקרמנטו קינגס 102 (4-5)- ניו אורלינס פליקנס 94 (8-0)

הקינגס מתקרבים למאזן חצוי עם נצחון לא מסובך יותר מדי על הגבה וחבורת הזבל שסביבו. הפליקנס, בנוסף ליכולת החלשה הגיעו בבק2בק אחרי שהושחלו על ידי סטף קארי, רדפו אחרי הקינגס כל המשחק אבל לא הצליחו לתפוס אותם. בקרב בין שני הגבוהים הכי מגוונים בליגה דיויס נתן 34 נק' יחד עם 8 ריב' ו-4 חסימות כשקאזינס עונה עם 28 אבל מקבל תמיכה מגיי (21 נק') ואפללו (15 נק').

Subscribe
Notify of
76 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
המשגיח
המשגיח
7 years ago

איזו מהירות! מצוין

רועי ויינברג
Admin

תודה רבה על הסיקור. השילוב של הווארד ומילסאפ מצויין ואפילו יותר טוב ממילסאפ והורפורד. יש מצב שהם יהיו קבוצת טופ 4 במזרח (לדעתי מתחרים על הכרטיס הרביעי עם בוסטון).

וינס קרטר אדיר וחבל על דנבר, אבל לומדים הרבה מהפסדים כאלה. שכר לימוד של קבוצה צעירה.

איזייאה וויטהד מברוקלין נראה כמו שחקן שחקן (7 נקודות, 6 ריב', 6 אס') ויופי של בחירת דראפט נמוכה. כל השחקנים של ברוקלין, אולי להוציא לופז, נמצאים בכושר הטוב בחייהם ובלטו היום.

עוד משהו שלא התייחסנו אליו מספיק הוא הקליעה מרחוק של וויגינס – אחרי 30% שנה שעברה (2.3 ניסיונות למשחק), השנה הוא עם 66.7% מחוץ לקשת (3 ניסיונות למשחק). אלמנט שהיה מאוד חלש במשחק שלו והוא שיפר בענק.

אור בן-יעקב
7 years ago

מסכים איתך לגבי וויגינס ואני חושב שזו נקודה שחשוב להתעכב עליה.
וויגינס בא לליגה כפוטנציאל ענק והציפייה ממנו שיתחיל להגשים אותו. בהגנה מינסוטה נראו זוועה הערב, אבל אם וויגינס ימשיך לקלוע מבחוץ ככה זה יפתח את ההגנה לחדירות שלו ואפשר לסמוך על ת'יבודו שיוציא ממנו גם את הפוטנציאל ההגנתי הגדול שיש לו. אולי אם כל הדברים האלו יתחברו נראה עוד סופרסטאר במינסוטה.

רועי ויינברג
Admin

מסכים. אחרי כמה ספקות שהיו שנה שעברה קפץ בתחום הזה. עדיין חלש בריבאונדים ואסיסטים, אבל סקורר נהדר. אם יהפוך גם לשומר טוב, והוא יכול, אז בכלל הרוויחו.

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

Brexit in America – סופר-טראמפ

https://www.youtube.com/watch?v=L3PMYzXL8JM&list=RDL3PMYzXL8JM

Berch
Berch
7 years ago

תודה על הסיקור המשובח.
מחכים להמשך 🙂

אפלטון
אפלטון
7 years ago

סיקור נהדר, תיאור המשחקים מעולה. המהלך של קרטר לגאסול זה פשוט מהלך של ווינרים. ממפיס אלופת המשחקים הצמודים.
ודאלאס מתחילה להתאפס עם ניצחון שני ברצף, ועוד בלי נוביצקי ודי וויל.
פיניקס אמנם מפסידים אבל כמו תמיד, עושים את זה בסטייל 🙂
ברוקלין הפתעת העונה עד עכשיו, קני אטקינסון עושה עבודה נהדרת

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago

י-אללה הבריידי הזה! איזה ווינר. גם כשהוא בעמדת נחיתות מול הילרי הוא מצליח להתעלות ברבע הרביעי ולהוביל קאמבק לניצחון. ועוד יש לו את ג'יזל…

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

הדבר הראשון שטראמפ יעשה זה למחוק מכל רישומי ההיסטוריה את דיפלייטגייט וספייגייט ואז להכריח את גודל לצחצח את הקסדה של בריידי.

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago

אדיר.
אתה חושב שיש לבריידי איזה סוג של מכונת זמן שכך הוא יודע בדיוק מה יקרה ואיך לכוון את זה לטובתו?
(אני בהשפעה של "בחזרה לעתיד 2" ששודר אתמול והדלוריאן של מרטי).

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

זה באמת מוזר. בכלל היית מצפה שמכתב תמיכה של הרגע האחרון מביל בליצ'ק יגרום לכל מי שלא מצביע במסצ'וסטס לתת את הקול להילארי. אבל כנראה שיש הרבה אוהדי פאטס בארון שתולים ברחבי אמריקה.

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago

גם ביליצ'ק תומך בטראמפ? עכשיו אני בטוח שהוא זה דוק בראון ובריידי זה מקפליי הצעיר… נסעו אחורה בזמן ונתנו לראש ה-FBI חומר על המיילים של הילרי…

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

ינון אם לא ראית את מסיבת העיתונאים בה שאלו אותו על המכתב הזה אז הנה:
http://www.espn.com/nfl/story/_/id/18006423/new-england-patriots-bill-belichick-says-letter-donald-trump-not-political
אני פשוט מעריץ את הבן אדם:
"סיאטל"

חצבני
חצבני
7 years ago

אגב ב"בחזרה לעתיד 2" ניבאו שהשיקגו קאבס יזכו סופסוף בוורלד סיריס – ופספסו רק בשנה , 2015.

ובאותו הקשר – משפחת סימפסונס ניבאו בשנת 2000 שטראמפ יהיה הנשיא, שמכניס את ארה"ב למשבר חוב ענק. המחליפה שלו היא ליסה סימפסון.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

סיום המשחק בין דנבר לממפיס- אחד ההזויים!

חובת צפייה.

סומסום
סומסום
7 years ago

2-17. זה הנצחון של הווארד על טריסטן הערב. בריבאונד. מדהים. מחק אותו לגמרי.
אם, וזה אם גדול, הווארד יכול לתת עונה שלמה ויציבה כזו, אטלנטה היא 2-3 במזרח. עדיין קטנה עם קליבלנד בסדרה אבל לפחות תחרותית, מה שאל הורפורד לא נתן לה, והיה סיבה מרכזית לסוויפ. גם שרודר סולו – הימור נכון. יש לו אטיטיוד חצוף, נותן אופי.

קליבלנד – זה מצחיק, אבל נעשתה יותר גולדן סטייט מכולם, בהסתמכות על ה-3. בכל רגע נתון יש לה לפחות שלושה קלעי 3, לפעמים כל החמישיה. הערב היא מתה על זה.

המשחקים של ברוקלין, במיוחד בבית, הופכים למניית צפיה שווה. הקהל נכנס לזה, האולם מעוצב חם מגניב ואולד-סקול, והקבוצה משחקת במנטליות יאללה בלגן, מי שפנוי זורק. מה יש להפסיד.

דינגו
7 years ago
Reply to  סומסום

"מי שפנוי זורק." – לא ככה כולם אמורים לשחק? 🙂

יוסי
יוסי
7 years ago

מתי מפטרים את ג'נטרי
אטלנטה לא הפתעה בכלל ויש מצב שהיא היחידה שתוכל לתת פיט לקליבלנד במזרח

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  יוסי

לגמרי, נותן לג'נטרי שבוע גג אם לא מנצחים את השניים הבאים הוא עף קיבינימאט.

דה שוט
דה שוט
7 years ago
Reply to  יוסי

+ 1

Smiley
Smiley
7 years ago
Reply to  יוסי

אם האוורד ישאר בריא וישמור על הכושר הזה אז כן, למרות שלדעתי עם שרודר לא מגיעים רחוק.

IDO
IDO
7 years ago

הגבה וחבורת הזבל! הרגת אותי סגינהור.. ( :

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
7 years ago

מה שמפחיד בקבליבנד זה שאפילו בערב קליעה לא טוב מול קבוצה מאוד חזקה היא מפסידה בקושי. אני מתחיל לחשוב על ריפיט בלתי נמנע של המלך הרשע.
מה שלפחות מנחם אותי שקיירי הוא דמות מאוד סימפטית וחיובית שכיף לאהוב – אם הם יקחו לפחות שהוא יהיה בפרונט.
יש לי תחושה שלא משנה איזה סופר גרופ המערב יציג זה לא ממש ישנה ואנחנו נראה בק טו בק של הפרשים.

תומר שור
תומר שור
7 years ago

אחרי הלילה – באמת הכל יכול לקרות…
יש מצב שניו אורלינס לוקחים.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

מעקב האפלייה נגד המזוקן:
ג'ורג' פאקינג היל זכה בתואר 'שחקן השבוע' במערב

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago
Reply to  אפלטון

פשוט ביזיון מה שהולך בליגה כמה גיימס הארדן אנדרייטד, אבל הNBA מתגמד לעומת הנשיא החדש שלנו, כל הרעיונות שלו מופרכים ולא הגיוניים מעניין אותי לראות איך הוא יישם אותם.

אור בן-יעקב
7 years ago

מעניין איך טראמפ מתכוון לנהל מדינה שבמשך כל תהליך הבחירות הוא עירער על כל גורם סמכותי בה. הוא אמר ש"אם הוא יפסיד הוא לא יקבל את התוצאות" "ה-FBI מושחת כי הוא ניקה את קלינטון מהאשמות" והאשים גם את בתי המשפט ועוד כל מיני מקומות. אה וגם אמר שאובמה הנשיא הגרוע בהיסטוריה.
למה בעצם הם בחרו בו?

IDO
IDO
7 years ago

כי לגביו הם רק חושבים שאולי הוא יהיה גרוע. לגבי הקלינטונית הם משוכנעים שהיא תהיה איומה.

בסוף היום מסכנים האמריקאים. לא באמת היתה להם שום אפשרות נורמלית, ועדיין הם בחרו באפשרות גרוע…

nadav de dove
nadav de dove
7 years ago

אובמה באמת נשיא גרוע ללא הישגים. והיציאה ממשבר 2008 היתה קורית גם אם קישקשתא היה הנשיא. מה שכן הוא לא היסס למנות את טד ברננסקי שהיה אחד האחראים למשבר להיות שר אוצר. אולי האנשים לא כאלה טיפשים והם מזהים שחיתות כשהיא מונחת מול הפנים שלהם.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

גם זה וגם זה מראה כמה התקשורת מנותקת מהמציאות.

IDO
IDO
7 years ago
Reply to  אפלטון

אתה מדבר על השחקנים שמקריאים המטלפרינטר תמורת 10 מליון דולר …

IDO
IDO
7 years ago

מעניין כמה ממצקצקי הלשון בכלל לא הלכו להצביע (כמו שהסוכנת האמריקאית שלי אמרה, גרועים שנהים . לא בוחרים!) .

על הצד החיובי. זה בעיטה לתחת של האסטבלישמנט והפוליטקה האיומה של וושינגטון נקווה שבמבט קדימה דברים ישתנו ויתחילו להסתכל על הבעיות האמיתיות. עוני. אבטלה. חוסר השכלה.
לא רק באמריקה אלא בכל העולם. יש לי הרושם שמנהיגים אוהבים את העם שלהם עני וטיפש.

IDO
IDO
7 years ago

זה נתון בולשיט סגינהור. באבטלה נרשמים רק מי שמקבלים קצבאות.

אם המצב היה כזה מדהים כמו שאתה מציין איך מדינות כחולות כמו מישגןף איווה, ניו המפשיר, מיין, פנסלביניה ופאקינג וושינגטון של סיאטל(!!!) הפכו להיות אדומות? בטח זה בגלל מדיניות החוץ של טראמפ…

שגיא נאור
שגיא נאור
7 years ago
Reply to  IDO

לא אמרתי שהמצב מדהים אלא שהוא הרבה יותר טוב ממה שהיה כשאובמה התחיל את שתי הקדנציות.

שגיא נאור
שגיא נאור
7 years ago

אגב, אם הבנתי נכון אחוזי התמיכה באובמה לקראת סיום הכהונה הם מהגבוהים ביותר בתולדות ארה"ב

אפלטון
אפלטון
7 years ago

לגבי הארדן, יש בתקשורת אג'נדה ברורה נגדו. הבעיה שכתבים, שרובם חברים ומדברים ביניהם כל הזמן, כמו בתקשורת בעולם האמיתי, משכנעים את עצמם איך 'צריך' להיראות כדורסל, ועושים הכל כדי לקדם את הנרטיב שהם מנסים ליצור.
זו בעיה כי בסופו של דבר הנרטיב שהם יוצרים מחלחל ואנשים אשכרה חושבים שיש אמת בשטויות הלא קשורות שהם פולטים.
אלו האליטות שתמיד מופתעות כשהשחקנים בוחרים את הארדן ל-mvp ולא את קרי חביבם

IDO
IDO
7 years ago
Reply to  אפלטון

ג'ורג' היל הוא בחירה ראוייה ביותר. הוא מזרים ווינריות בארגון מפסיד והמכונה (נבחרת) של יוטה נראית טוב כפי שלא נראתה כבר שנים.

גם הארדן אחלה.

ואגב שוד לאור יום זה דה רוזן במזרח.

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  IDO

תרשה לי לגחך מצחוק.
ג'ורג' היל? בחירה ראויה? אל מול הארדן?
זה פשוט כל כך מגוחך שזה עצוב. באמת. אין מילים כמה

nadav de dove
nadav de dove
7 years ago
Reply to  אפלטון

ענק! +100

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  אפלטון

+100

Ata98
Ata98
7 years ago

גם הילארי פוצצה יתרון 3-1 בסדרה…

פאקו
Admin
7 years ago
Reply to  Ata98

אתה צוחק, כשהשיקגו קאבס פיגרו 3-1 בסדרה מול האינדיאנס, נייט סילבר כתב שיש להם פחות סיכוי לזכות באליפות מאשר לטראמפ להיבחר לנשיא. אז שני הדברים קרו.

שמייקל
שמייקל
7 years ago

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
go trump

חמודי
חמודי
7 years ago

בבועה שלי (מרכז ת"א/גילמן) קלינטון נשיאה, ביבי ושרה ירדו מהארץ וס"א אלופים. חוזר להתחפר.

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  חמודי

חמודי אין לך מושג מה טוב לך, ביבי לא קשור לטראמפ. קלינטון הייתה ממשיכה בקו הניאו ליברלי אירופאי שפחות או יותר הורס את העולם מאז שנות ה-90…קו שקידם גלובליזציה שהביאה תנועות רדיקליות ואנטי דמוקרטיות באופן אירוני לתוך מרכז המערב ושגרמה לכך שבטחון מדינת ישראל התערער משמעותית. עיין ערך המלחמות מאז 2006 וחוסר התמיכה במדינת ישרל שעת מלחמתה באירגוני טרור, יש שינוי מגמה שהתחיל עם הברקסיט ונמשך עם טראמפ ויצירת ברית ארה"ב-בריטניה-ישראל. מה שמכונה בפי האיראנים השטן הגדול, הבינוני והקטן….

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  שמייקל

ישראל בשעת מלחמתה

נמאצק
נמאצק
7 years ago
Reply to  שמייקל

איזו נאיביות .
באמת נראה לך שטראמפ יתן לביבי צק פתוח…לעשות מה שביבי רוצה …
אז תחשוב שוב כי יקרה בדיוק ההיפך .
לטראמפ יד אוב ברונגרס ובסנאט ובעצם חופש לעשות מה שידצה.

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  נמאצק

לא קשור לביבי, קשור להחלטות אסטרטגיות של ארה"ב, מאז שנות ה-90 העמדה האמריקאית היא שלום על בסיס שתי מדינות וכל החרטא הזה וטראמפ לא מדבר בכיוון הזה ולראשונה אין נשיא נאיבי שטוען שהוא יביא שלום. מה שהילרי הייתה עושה והייתה חוזר על אותן טעויות שהחלישו את ישראל בצורה דרמטית מאז תחילת שנות ה-90.

נמאצק
נמאצק
7 years ago
Reply to  נמאצק

אתה באמת נאיבי
מה שמענין את טראמפ הוא נפט זול
לא שלום ולא בסיס.

nadav de dove
nadav de dove
7 years ago
Reply to  חמודי

בעולם שלך לא יודעים מה זה דמוקרטיה והחלטות הרוב. בעולם שלך יש דיקטטורה של מחשבות וכל מי שחורג הוא טיפש. תחזור להתחפר, לא מרגש.

אחד העם
אחד העם
7 years ago

אמביד בציוץ השנה-
" אמריקה עושה טנקינג, אבל מאמין בproces"
העקיצה להינקי ענקית

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  אחד העם

חביב אמביד, גם אמר שכולנו אפריקאים ואפריקה תקבל אותם בחזרה בחום…..אבל הרבה שכל לכדורסלנים אין אז מה זה חשוב מה הם אומרים.

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  אחד העם

אמביד ענק, הבחור יותר חכם ממה שמצטייר

אהרון שדה
7 years ago

איזה לילה ללברון .
הייתי בעד טראמפ בגלל שלברון. היה בעד הלרי😆
דוק יש מצב שבעקבות הסכנה של טראמפ …אתה נשאר כאן איתנו בארץ ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

100+

שמייקל
שמייקל
7 years ago

הדוק הצביע לטראמפ

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  שמייקל

לא נכון

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  MBK

ככה ראיתי שטען שיצביע

פאקו
Admin
7 years ago
Reply to  שמייקל

אח שלו, אתה לא מעודכן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

תודה על סיקור מצוין!
ההפתעה הגדולה עד כה – ברוקלין – מנצחת את האכזבה הגדולה.

בגזרת טראמפ זה מדהים ובלתי ייאמן. אבל בקטע טוב – לפחות נוכחנו לדעת שלא הכל מכור מראש.
האיש דפוק והזוי שהוא בכלל התמודד, אבל לפחות הוא אמיתי.
אני תמיד אעדיף דפקט אמיתי על נחש צבוע ומזויף בעור כבש.
מדהים ושיהיה לאמריקאיים בהצלחה! בסוף עוד יכול להתברר שהדפקט הזה יתברר כאחלה נשיא עבורם.

נמאצק
נמאצק
7 years ago

לא דפקט אלא נוכל עם קבלות ופשיטות רגל מסוקרות .
אדם שניצל את חוקי ארהב באופן ציני כדי להונות אנשים ומשקיעים .
נבחר כי פנה למכנה המשותף הכי נמוך הגזעני .
האיש פאשיסט ימני בטירוף.
אחלה נשיא הוא בטוח לא יהיה .
למעשה הוא יהחה הרבה יותר נשיא לעצמו ויחוקק חוקים לטובת הנפט יחזיר רת אמריקה שנות אור אחורה .
יחמם את המלחמה הקרה .
זה מה שהאמרקאים הלוחמניים והנאיביים רצו .טוב הוא לא יהחה לשום דבר .
פשוט גל עכור פאשיסטי שיש לו רוב בארהב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  נמאצק

גם יכול להיות.
כנראה יהיה משהו באמצע.
אנשים בחרו בו לא בגלל גל פשיסטי אלא בגלל דבר אחד – הם רוצים נשיא שיעבוד למענם ולא למען האליטות שמפעילות את הפוליטיקאים הרגילים.
והוא היה ברירת המחדל לשם כך.
בנוסף נמאס לאמריקאיים שכספם לא חוזר אליהם והולך החוצה מארה"ב.
והוא שיחק על הקלף הזה היטב.

נתן
נתן
7 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

נתן
נתן
7 years ago

מסכים איתך על זה אשך. טראמפ נשמע נחרץ ואמיתי בכל פעם שדיבר. גם כשאמר בדיוק ההיפך. בחרו בו אנשים שנמאס להם לרצות ולהרגיש נחותים.

עומר
עומר
7 years ago
Reply to  נמאצק

הדור המבוגר יותר, המדושן, שחי בזמן הכי טוב שהיה, בחר בטראמפ. (45+)
הדור הצעיר בחר בקלינטון. הזקנים השמרנים מחליטים מה יהיה לצעירים.

MBK
MBK
7 years ago

הלייקס הפסידו משחק שיכל לשסמן עבורם רף גבוה של ציפיות
חזרו למקום הטיבעי
אני עדיין מקווה שיהיו סביב ה 37 ניצחונות

אסף
אסף
7 years ago

אטלנטה שברה רצף של איזה 11 או 12 הפסדים מול הקאבס כבוד!
מה חשבו שם בדנבר שאפשר לעשות בפחות משנייה על השעון מלבד טיפ? תכניסו את כל הגבוהים שלכם יחד למגרש וסגרו עניין במקום זה נתנו לגאסול לנגוח קרן פנימה מעל מודאי (שאפו לגריזליס על הביצוע)

דורון האסטבן
דורון האסטבן
7 years ago

אדר שגיא נאור
ניב שכטר אפלטון
טמיר המקורי (צנזורבה בגלל במעמד),
3 לנשיאות אר"הב, ( טובים יותר מהנשיא הנבחר)

The CIA is conspiring to assassin Donald Trump
The CIA is conspiring to assassin Donald Trump
7 years ago

The CIA is conspiring to assassin Donald Trump

The CIA is conspiring to assassin Donald Trump
The CIA is conspiring to assassin Donald Trump
7 years ago

The CIA is conspiring to assassin Donald Trump

The CIA is conspiring to assassin Donald Trump
The CIA is conspiring to assassin Donald Trump
7 years ago

The CIA is conspiring to assassin Donald Trump